لوگوی اینستاگرام
لوگوی اینستاگرام
اینستاگرام یک پلتفرم شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری رسانه و عکس محبوب است که از سال 2010 بوجود آمده است. اینستا توسط کوین سیستروم معرفی بوجود آمد و تا سال 2012، زمانی که فیس بوک اینستا را خریداری کرد، اینستا به یک شبکه بین المللی عظیم تبدیل شد.
تاریخچه لوگوی اینستاگرام
لوگوی اینستاگرام تقریباً راه این پلتفرم را هموار کرده است. در طول تاریخچه کوتاه این شرکت ، اینستاگرام چند آرم را تغییر داده است. همه نشان ها بر اساس شکل یک دوربین ، نسخه های آرم شناخته شده اینستاگرام منعکس کننده نام کلیدی شبکه – اشتراک گذاری عکس ها اینستاگرام است.
لوگو اینستاگرام در سال 2010
لوگوی اینستاگرام توسط یکی از بنیانگذاران شرکت اینستا، کوین سیستروم دیزاین شده است. یک دوربین پولاروید ناک آف با نوار رنگین کمانی وجود داشت. از آنجایی که این پروژه در ابتدا برای گرفتن و اشتراک گذاری بنر ها (و همچنین اعمال فیلترها) استفاده می شد، انتخاب این نوع طرح کاملاً طبیعی به نظر می رسید و احساس یکپارچه سازی که داشت ایده اصلی برنامه اینستا را منعکس می کرد. سایه روشن بدنه دوربین منحصر به فرد اینستاگرام را منعکس می کرد و آرم را در لیست رقبای رسانه های اجتماعی بنر برجسته می کرد. اگرچه این لوگوی اینستاگرام تنها برای چند ماه مورد استفاده قرار گرفت، اما شروعی عالی برای دوران نمادین اینستا بود.
2011
در اواخر همان سال سیستروم تصمیم گرفت از یک طراح حرفه ای برای لوگوی اینستاگرام استفاده کند و طراح و عکاس کول رایز را استخدام کرد. او از دوربین بل و هاول در دهه 1950 الهام گرفت. پالت رنگ ثابت ماند، بژ و قهوه ای، اما سایه های بدنه دوربین و جزئیات را بیشتر کرد. نشان جدید اینستاگرام به دلیل استفاده از اشکال مینیمالیستی ساده تر و خاطره انگیزتر بود. گوشه سمت چپ بالای دوربین یک پرچم رنگین کمانی با جهت عمودی با حروف بزرگ “INST” به صورت sans-serif در زیر اینستاگرام قرار داشت.
2016
آرم اینستاگرام کمی به روز شد، اما ظاهر کلی اینستاگرام باقی ماند. این نسخه در 2.0 اینستاگرام عرضه شد. بافت چرمی به قسمت بالای دوربین روی نشان اضافه شده است، لنز براقیت و شیب بیشتری دارد که باعث می شود طبیعی تر و زنده تر به نظر برسد. شیبهای روی بدنه دوربین کنتراست بیشتری پیدا کردند، که همچنین به تصویر زندهتر میشد و آن را واقعی میکرد. حروف بزرگ sans-serif “INST” در زیر رنگین کمان اینستاگرام (که اکنون گسترده تر و قابل مشاهده تر شده است)، با یک سری پررنگ “Insta” که تنها حرف اول آن بزرگ شده است، جایگزین شد.
دانلود لوگوی اینستاگرام 2022
آرم جدید اینستاگرام همراه با رابط کاربری به روز شده رونمایی شد. در حالی که بسیاری از کاربران از این ساخت بنر پیج نیز انتقاد کردند، سال ها بدون تغییر باقی مانده است. دیزاین مینیمالیستی شیک نسخه آرم جدید اینستاگرام بر اساس نشان های قبلی اینستا است اما به صورت انتزاعی و صاف خلق شده است. مربع شیب نارنجی تا صورتی با زوایای گرد دارای یک کانتور دوربین برجسته است که روی آن به رنگ سفید کشیده شده است. شکل اصلی دوربین آرم اینستاگرام شکل نماد را تکرار می کند و دارای یک دایره منحنی در مرکز و یک نقطه سفید ثابت در گوشه بالا سمت راست است.
دیزاین مجدد
دیزاین مجدد سال 2022 نسخه تازهای از لوگوی اینستاگرام را از سال 2016 معرفی کرد که پالت رنگ آن را اصلاح کرد، اما مفهوم و اشکال را حفظ کرد.
نشان جدید اینستا نیز در شیبهایی از نارنجی تا بنفش اجرا میشود.اما همه سایههای اینستاگرام روشنتر شدند، از این رو اکنون آرم اینستاگرام png حتی روشنتر به نظر میرسد. در مورد عناصر اصلی آرم اینستا بدون پس زمینه ، همه آنها در مکانهای خود ماندند – پسزمینه گرادیان با کانتور مربعی نرمشده سفید و دایرهای در وسط نشانه اینستاگرام ، بهعلاوه یک نقطه سفید ثابت در گوشه بالا سمت راست.
دانلود عکس لوگو اینستاگرام سیاه و سفید
نسخه سیاه و سفید آرم و آرم اینستاگرام نسخه رنگارنگ رسمی خود را از نظر خطوط و سبک تکرار می کند، اگرچه نشان اینستاگرام بدون شیب نمادین صورتی و زرد کاملاً متفاوت به نظر می رسد.
آرم تک رنگ اینستا معروفترین سرویس رسانههای اجتماعی در دو نسخه موجود است: یک مربع سیاه و سفید یکدست با زوایای گرد، دارای شکل ضخیم کانتور سفید، تکرار شکل نماد، یک دایره سفید منحنی در مرکز، و یک توپر کوچک. نقطه سفید در گوشه سمت راست بالای مربع کوچکتر قرار داده شده است. و جدیدترین نسخه دیزاین شده لوگوی اینستاگرام در سال 2020 که در آن وکتور لوگو اینستاگرام به رنگ مشکی اجرا شده و در پس زمینه سفید قرار گرفته است.