لوگوی اینستاگرام

لوگوی اینستاگرام

اینستاگرام

اینستاگِرام یا اینستاگِرَم (به انگلیسی: Instagram) رسانه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است .آژانس طراحی جاسینا در اینباره می گوید: اینستاگرام یک پلتفرم شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری رسانه محبوب و کاربردی است که از سال ۲۰۱۰ بوجود آمده است. اینستاگرام توسط کوین سیستروم معرفی شد و تا سال ۲۰۱۲، زمانی که فیس بوک آن را خریداری کرد، به یک شبکه بین المللی عظیم تبدیل شد .

شاید برای شما جالب باشد: برای خرید پودر پروتئین شیر پگاه ۱ کیلوگرم | mpc پگاه کلیک کنید.

اینستاگرام

سال ۲۰۱۰

لوگوی اینستاگرام تقریباً راه این پلتفرم را هموار کرده است. این اپ در طول تاریخچه کوتاه خود، اینستاگرام چند لوگو تغییر داده است. تمام این طراحی لوگوها همه بر اساس شکل یک دوربین فوری شکل گرفته است، نسخه های لوگوی اینستاگرام با کیفیت بالا و شناخته شده اینستاگرام منعکس کننده نام کلیدی شبکه – اشتراک گذاری عکس ها هستند.

سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱

لوگوی اینستاگرام توسط یکی از بنیانگذاران شرکت، کوین سیستروم طراحی شده است.لوگو اینستاگرام png از طراحی توسط یک دوربین پولاروید ناک آف با نوار رنگین کمانی بوجود آمده است و از آنجایی که این پروژه در ابتدا برای گرفتن و اشتراک گذاری عکس ها (و همچنین اعمال فیلترها) استفاده می شد، انتخاب طراحی اینستاگرام کاملاً طبیعی به نظر می رسید و احساس یکپارچه سازی که داشت ایده اصلی برنامه را منعکس می کرد. سایه شیری روشن بدنه دوربین منحصر به فرد به نظر می رسید و لوگو اینستاگرام را در لیست رقبای رسانه های اجتماعی برجسته می کرد و اگرچه این نشان تنها برای چند ماه مورد استفاده قرار گرفت، اما شروعی عالی برای دوران نمادین این پلتفرم بود.

سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶

با این حال، در اواخر همان سال سیستروم تصمیم گرفت از طراحان حرفه ای در طراحی لوگوی اینستاگرام استفاده کند و طراح همچنین عکاس کول رایز را برای اینستاگرام استخدام کرد. او از دوربین بل و هاول در دهه ۱۹۵۰ الهام گرفت. پالت رنگ ثابت ماند، بژ و قهوه ای، اما سایه های بدنه دوربین و جزئیات تشدید شد. لوگو اینستاگرام با کیفیت بالا به دلیل استفاده از اشکال و لهجه های مینیمالیستی خاطره انگیزتر و ماندگار بود. گوشه سمت چپ بالای دوربین یک پرچم رنگین کمانی با جهت عمودی با حروف بزرگ “INST” به صورت sans-serif در زیر اینستاگرام نشان داده شده است.

پودر پروتئین پگاه - مشخصات ، قیمت و خرید محصول  دامنه یا Domain چیست؟ آشنایی با انواع سطوح نام دامنه

سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲

نماد اینستاگرام با کیفیت بالا در این سال ها کمی به روز شد، اما ظاهر کلی اینستاگرام یکسان باقی ماند و این نسخه در Instagram نسخه ۲.۰ عرضه شد. آژانس طراحی جاسینا در اینباره می گوید : بافت چرمی به قسمت بالایی دوربین روی نشان اضافه شده است، لنز براقیت شیب بیشتری دارد که باعث می شود طبیعی تر و زنده تر به نظر برسد. شیب‌های روی بدنه دوربین کنتراست بیشتری پیدا کردند، که همچنین به تصویر زنده‌تر می‌شد آن را واقعی می‌کرد. حروف بزرگ sans-serif “INST” در زیر رنگین کمان (که اکنون گسترده تر و قابل مشاهده تر شده است)، با یک سری پررنگ “Insta” که تنها حرف اول اینستاگرام بزرگ شده است، جایگزین شد.

سال ۲۰۲۳

لوگو اینستاگرام با کیفیت بالا همراه با رابط کاربری به روز شده رونمایی شد. در حالی که بسیاری از کاربران از این طراحی انتقاد کردند، سال ها بدون تغییر باقی مانده است. طراحی مینیمالیستی شیک نسخه لوگوی جدید بر اساس نشان های قبلی این پلتفرم است اما به صورت انتزاعی و صاف طراحی شده است. مربع شیب نارنجی تا صورتی با زوایای گرد دارای یک کانتور دوربین برجسته است که روی آن به رنگ سفید کشیده شده است. شکل اصلی دوربین اینستاگرام شکل نماد را تکرار می کند و دارای یک طراحی دایره منحنی در مرکز اینستاگرام  یک نقطه سفید ثابت در گوشه بالا سمت راست است.

دانلود اختصاصی لوگوی اینستاگرام + تاریخچه و رازهای این آرم اجتماعی

لوگوی سیاه و سفید

طراحی مجدد آرم اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ نسخه تازه‌ای از آرم اینستاگرام با کیفیت بالا را از سال ۲۰۱۶ معرفی کرد که پالت رنگ اینستاگرام را اصلاح کرد، اما مفهوم و اشکال را حفظ کرد. لوگوی جدید نیز در شیب‌هایی از نارنجی تا بنفش اجرا می‌شود، اما همه سایه‌ها روشن‌تر شدند، از این رو اکنون نماد حتی روشن‌تر به نظر می‌رسد. در مورد عناصر اصلی لوگو اینستاگرام ، همه آن‌ها در جاهای خود ماندند – پس‌زمینه گرادیان با کانتور مربعی نرم‌شده سفید و دایره‌ای در وسط اینستاگرام ، به‌علاوه یک نقطه سفید ثابت در گوشه بالا سمت راست.

پودر پروتئین پگاه - مشخصات ، قیمت و خرید محصول  JPEG2000 چیست؟

نسخه لوگو اینستاگرام با کیفیت بالا سیاه سفید نسخه رنگارنگ رسمی خود را از نظر خطوط و سبک تکرار می کند، اگرچه بدون شیب نمادین صورتی و زرد کاملاً متفاوت به نظر می رسد.

لوگوی تک رنگ اینستاگرام در دو نسخه موجود است: یک مربع سیاه و سفید یکدست با زوایای گرد، دارای شکل ضخیم کانتور سفید، تکرار شکل نماد، یک دایره سفید منحنی در مرکز، و یک توپر کوچک. نقطه سفید در گوشه سمت راست بالای مربع کوچکتر قرار داده شده است. و جدیدترین نسخه طراحی شده لوگوی اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ که در آن لوگوی کانتور اینستاگرام به رنگ مشکی اجرا شده و در پس زمینه سفید قرار گرفته است.

نسخه سیاه و سفید بدون زمینه

نشان دوم آرم اینستاگرام به دلیل استفاده از رنگ سفید بیشتر و خطوط کمتر در ترکیب بندی، شیک تر به نظر می رسد، زیرا مربع شکل با زوایای گرد مستقیماً روی پس زمینه قرار می گیرد که قاب نماد و خود نشان است . نسخه تک رنگ لوگو اینستاگرام با کیفیت بالا سفید png درست مانند نسخه اصلی کار می کند و بدون کتیبه قابل مشاهده است.

حروف اینستاگرام با حروفی صاف اجرا شده است که به طور انحصاری برای این برنامه طراحی شده است . اگرچه ظاهری بسیار شبیه به فونت هایی مانند آوانگارد Regular و آبی وینیل Regular دارد، اما با برخی از خطوط تغییر یافته. خطوط لوگو تایپ تمیز است که باعث می شود اشکال کلاسیک حروف لطیف به نظر برسند.

آیکون های آن

آیکون اینستاگرام بخش اصلی طراحی هویت بصری برند است. و این مفهوم از زمان شروع اولین نسخه اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ تغییر نکرده است. اولین نماد یک دوربین قهوه ای، ساده، بسیار واقع گرایانه و در عین حال شیک بود، به اندازه ای که مخاطبان برنامه را راضی کند، که در ابتدا بیشتر از آن تشکیل شده بود. عکاسان با این حال، در سال ۲۰۱۶، این برند زمانی که متوجه شد که مخاطبانش در طول سال‌ها چقدر متنوع شده‌اند، تصمیم گرفت سیاست‌ها و هویت خود را به روز و اپدیت کند. کاربران دیگر عکاس نبودند – اکنون نسل هزاره‌ها، نسل Z و برندهای بسیار تأثیرگذار هستند. آژانس طراحی جاسینا معتقد است : رنگ های روشن لوگوی جدید روح این مخاطبان در حال تکامل و بسیار متنوع را منعکس می کرد و به آهنربایی واقعی برای خلاقیت تبدیل شد.

پودر پروتئین پگاه - مشخصات ، قیمت و خرید محصول  فروشگاه استوت

برای دانلود فونت انگلیسی آنلاین و غیره همراه ما باشید